برگزاری همایش گلریزان رمضان موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز

همایش گلریزان موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز برگزار شد.

همایش گلریزان موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز با استقبال پرشور خیرین که نشان از عشق و اعتماد نیک اندیشان به این موسسه مردم نهاد است روز شنبه هجدهم فروردین ماه در هتل بزرگ شیراز برگزار شد.

این همایش خیرخواهانه با هدف تامین نیاز های مالی و تجهیزاتی مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان و همچنین تکمیل پروژه های در حال ساخت درمانی، آموزشی و نگهداری معلول سرای نرجس با ضیافت افطاری که به همت نیکوکاران تدارک دیده شده بود آغاز شد.

استقبال مثبت و پرشور نیک اندیشان و خیرین که همواره یار و یاور این موسسه هستند در فضایی معنوی و صمیمانه نشان از عشق و اعتمادی است که سالها خیرین موسسه به مجموعه مدیریتی و کارکنان آن در ارائه خدمات به کودکان معلول ذهنی و جسمی دارند.

در این آیین خیرخواهانه اجرای هنرمندانه کودکانی که با تلاش شبانه روزی مجموعه های روانشناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و سایر بخش های فرهنگی موسسه به این مرحله از توانمندی رسیده بودند مورد تحسین نیکوکاران حاضر در مراسم قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه نرجس شیراز در این همایش ضمن ارائه گزارش بیست و هشت ساله موسسه در بخش های درآمدی، هزینه ای و سرمایه گذاری بیان داشت: رشد و پیشرفت موسسه نرجس و توسعه بخش ها و مراکز آن نتیجه اعتماد و حمایت خیرین به این مجموعه مردم نهاد است.

بهاء الدینی گفت: از آغازین روز فعالیت موسسه تا به امروز همواره با ارائه گزارش عملکرد به خیرین در پی شفافیت سازی و آگاهی بخشی در خصوص فعالیت موسسه در همه زمینه ها بوده ایم زیرا که همواره خیرین، حامیان و مردم را بعد از خداوند متعال بهترین ناظر در روند فعالیت خود می دانیم.

وی با تقدیر از مجموعه مدیریت هتل بزرگ شیراز که میزبانی همایش را بر عهده داشتند، از اصحاب رسانه خواست تا ضمن بازدید از بخش های موسسه نرجس با اطلاع رسانی صحیح ، آگاهانه و منصفانه در خصوص فعالیت های این خیریه، رسالت خبری خود را به نحو احسنت انجام دهند.

در این همایش دکتر اسکندری از اساتید برجسته دانشگاه شیراز نیز طی سخنانی به اهمیت فعالیت و سختی کار کارکنان نرجس شیراز در خدمتگزاری به کودکان معلول پرداخت و بر همراهی و یاری هرچه بیشتر نیک اندیشان با موسسه نرجس تاکید کرد.

در حاشیه این همایش نیک اندیشان با پذیرفتن تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز مراکز نرجس با بازدید از غرفه های صنایع دستی کودکان نرجس که در محل همایش برپا شده بود، محصولات این فرشتگان آسمانی را با همت عالی خریداری کردند.