نشست انجمن موسسات بهداشتی و درمانی خیریه و نیکوکاری استان فارس به میزبانی درمانگاه خیریه نرجس

نشست تخصصی انجمن موسسات بهداشتی و درمانی نیکوکاری استان فارس به میزبانی درمانگاه خیریه نرجس

برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با اجرای آقای هاشم طاهری از مهمانان حاضر ادامه یافت، در ادامه این نشست آقای ورزنده نائب رئیس انجمن مراکز بهداشتی درمانی خیریه های فارس به ایراد سخن پرداختند.

در این نشست که اعضای انجمن حضور داشتند، مدیر عامل موسسه نرجس  هدایت بهاء الدینی  ضمن تبریک تشکیل این انجمن به ارائه گزارشی از روند فعالیت های درمانی ، درمانگاه خیریه نرجس پرداخت . وی برای آنان آرزوی موفقیت نمودند.

وی افزود :  با راه اندازی درمانگاه خیریه نرجس با حضور بیش از 50 پزشک متخصص و فوق تخصص علاوه بر عموم مردم  به 250 نفر از معلولان تحت مراقبت موسسه خیریه  نرجس شیراز بصورت شبانه روزی خدمات درمانی ارائه می شود.

بهاءالدینی تاکید کرد : ثمن ها برحسب وظیفه و مسئولیت اجتماعی تشکیل می شوند. و کسانی که متولی این سمن ها هستند باید همواره بدنبال تسریع و تسهیل و رفع موانع باشند و مسئولین دولتی در راه خدمتگزاری و خدمت رسانی به جامعه هدف این سمن ها سنگ اندازی نکنند.

در ادامه طاهری مدیر عامل انجمن نیز به تشریح فعالیت ها و برنامه های این انجمن پرداختند. و بر لزوم هم اندیشی و هم افزایی اعضا تاکید کردند.

این انجمن در تاریخ 02/10/1402 به ثبت رسیده است و از جمله اهداف آن هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در بین درمانگاه ها، بیمارستان ها ، کلینیک ها و مراکز درمانی خیریه، ارائه خدمات درمانی با تعرفه خیریه ، تلاش در جهت رفع مشکلات پیش روی موسسات بهداشتی درمانی خیریه است.

اعضای انجمن موسسات بهداشتی و درمانی خیریه و نیکوکاری فارس که در این جلسه حضور داشتند: آقایان ماهر مدیر درمانگاه ابوتراب، ورزنده مدیر درمانگاه محمدالرسول ، دکتر زارع مدیریت بیمارستان قلب الزهراء ، گلریز خاتمی مدیر درمانگاه شاهچراغ (ع) ، دکتر خدیو مدیر درمانگاه رسول اعظم ، معانی مدیر درمانگاه رضوی ، دیلمی مدیر درمانگاه محمدیه ، رزاقی مدیر درمانگاه ولیعصر ، ملکی مدیر درمانگاه امیر المومنین ، باهنر مدیر درمانگاه جواد الائمه ، سرکار خانم سهامی مدیر درمانگاه سهامی و آقای طاهری مدیرعامل انجمن و مدیر درمانگاه نیایش حضور داشتند.