اولین نشست فصلی خانواده توانخواهان در موسسه نرجس شیراز

اولین نشست فصلی خانواده توانخواهان با حضور هدایت بهاءالدینی مدیر عامل موسسه و اعضای هیئت مدیره و جمعی از خانواده ی توانخواهان در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد این نشست

در قالب.حوزه مددکاری با طرح موضوعیت روشنگری شایعات موجود و همچنین طرح مشکلات خانواده توانخواهان برگزار شد

طی این نشست خانواده‌ها خواستار برخورد جدی و قانونی با شایعات و عاملین  ایجاد شایعات شدند

مدیرعامل موسسه ضمن روشنگری در خصوص شایعات موجود اعلام داشت:

من وظیفه‌ام این است که بنا به وظیفه الهی و مسئولیت اجتماعی به هموطنانم خدمت کنم و امر الهی در مقابل نا ملایمات و حسودان مقاومت کنم.

در دین اسلام خون آدم‌ها با آبرویشان یکی است و من احساس می‌کنم در این قضیه خون آدم‌ها ریخته شده و تا زنده هستم برای اعاده حق پیگیری می‌کنم، ولی من انتظارم از دادگستری دفاع از حق و روشنگری و شفاف سازی است.

نکته‌ای را هم خطاب به آنها که شایعه می‌سازند،می‌گویم من  به عنوان موسس و  بنیانگذار این موسسه خیریه  می گویم هیچ پدری به فرزند خودش خیانت نمی‌کند.

با افتخار اعلام می‌کنیم که موسسه نرجس شیراز اولین مرکزی است که اقدام به تشکیل اولین انجمن نظارتی والدین توانخواهان در کشور نموده است.و وظیفه این انجمن نظارت بر وضعیت نگهداری توانخواهان و حسن انجام وظیفه با کارکنان در بخش های مختلف موسسه‌ی نرجس می‌باشد. و شاید اولین خیریه ای باشد که حداقل 3 الی 4 عضو هیئت امناء آنها از میان خانواده های توانخواهان باشد.