بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، جناب آقای دکتر وحید خداپرست و هیات همراه

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و هیات همراه در بازدید از موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز خدمات ارائه شده به توانخواهان این موسسه را بسیار با کیفیت ارزیابی کردند.

دکتر وحید خداپرست ضمن بازدید از بخش های مختلف موسسه نرجس و عیادت از کودکان معلول این موسسه بیان داشت: لحظات بسیار خوبی را در کنار فرشته های زمینی و کارکنان پرتلاش و زحمتکش موسسه نرجس گذراندیم که حس و حال بسیار خوبی را به انسان انتقال می دهند.

دکتر خداپرست بیان داشت: آنچه در این مکان بارز و قابل توجه است سطح ارائه خدمات است که نشان از جاری بودن مدیریت خیلی خوب در کنار برنامه ریزی و نظارت مستمر است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اهمیت تلاش کارکنان نرجس در خدمات کیفی آن تاکید کرد، کارکنان نرجس با تلاش وصف ناشدنی و بهره مندی از فضای بسیار مناسب، امکانات و تجهیزات تخصصی مورد نیاز بهترین خدمات را به توانخواهان ارائه می دهند که این سطح بالای خدمتگزاری به کودکان معلول قابل ستایش و تقدیر است.

خداپرست ضمن آرزوی سلامتی برای همه تلاشگران و کارکنان موسسه خیریه نرجس گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه از چنین مراکزی شاهد ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه توانخواهان و کودکان معلول باشیم.

هدایت بهاء الدینی مدیر عامل موسسه خیریه مردمی نرجس نیز در این نشست ضمن برشمردن اهمیت فعالیت مراکز نگهداری و توانبخشی معلولین بیان داشت: هیچ خانه ای و هیچ مهر و محبتی، مهر ومحبت و خانه پدر و مادر نمی شود. و هیچ خانواده ایی راضی نمیشود فرزند خود را به مراکز بسپارد ولی یقینا به جهت اختلال رفتاری شدید معلول و جهت حفظ سلامتی برای اعضا خانواده راهی جز سپردن فرزند عزیز خود به مراکز ندارند.

او افزود: با فعالیت مراکز نگهداری و توانبخشی بویژه موسسه خیریه نرجس شیراز به یاری خانواده و جامعه آمده ایم تا با نگهداری و توانبخشی این عزیزان راه ادامه زندگی عادی را برای آن ها فراهم کنیم.

بهاء الدینی حمایت و تسهیل فعالیت چنین مراکزی را در شرایط کنونی اقتصادی، امری حیاتی برشمرد و از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و هیات همراه خواست تا در حوزه مرتبط با این سازمان موسسه مردمی نرجس و کودکان معلولش را یاری دهند.