بازدید جناب آقای لطف الله شیبانی فرماندار محترم شهرستان شیراز و هیات همراه

همزمان با میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) فرماندار شیراز و جمعی از مسئولان این شهرستان از موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز بازدید کردند.

لطف الله شیبانی فرماندار شیراز در این بازدید، موسسه مردمی نرجس شیراز را یک کانون رضایت مندی در خدمت رسانی به کودکان معلول دانستند. شیبانی با حضور در این خیریه مردمی و بازدید از بخش های نگهداری معلولین ، خانه های کوچک پناهگاهی و همچنین کارگاه های حرفه آموزی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان و مدیریت نرجس شیراز سطح خدمات ارائه شده به معلولین را رضایت بخش برشمرد و افزود: با بازدید از موسسه نرجس شیراز میتوان به کیفیت بالای خدمت رسانی در آن اشاره کرد و به آن نمره قابل قبول داد.

فرماندار شیراز تلاش کارکنان موسسه خیریه نرجس را امری مقدس برشمرد و بیان داشت : در کنار خدمت ارائه شده به معلولین تجهیزات موجود و کیفی این موسسه نیز از جمله ویژگی های منحصر به فرد نرجس است، زیرا که در بحث توان بخشی و تاثیر گذاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

لطف الله شیبانی با اشاره به آسیب های اجتماعی وارد شده به خانواده های معلولین ذهنی و جسمی، وجود مراکز نگهداری و توانبخشی را یک نیاز ضروری در خدمت رسانی به جامعه معلولین دانست.

مدیر عامل موسسه خیریه نرجس نیز با اشاره به مشکلات متعددی که برای خانواده های دارای فرزند معلول رخ می دهد.

فعالیت چنین مرکزی را لازم و ضروری برشمردند. بهاء الدینی با اشاره به فعالیت چندین ساله این خیریه مردمی در امر خدمت رسانی به توان خواهان آن را لطف خداوند دانست که با همت خیرین عملی و اجرایی شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور و بازدید فرماندار و هیات همراه در خیریه مردمی نرجس شیراز، خواهان توجه و حمایت بیشتر مسئولان به چنین مراکزی و رفع مشکلات و موانع آن ها در امر خدمت رسانی به توانخواهان شدند.