بازدید سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز و هیئت همراه از نرجس

به گزارش روابط عمومی نرجس، هادی عیدی‌پور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به همراه هیئتی از مسئولین سازمان، از واحدهای مختلف مؤسسه خیریه مردمی نرجس شیراز بازدید و از کودکان معلول و بی‌سرپرست سرای نرجس عیادت کردند.  سپس میهمانان به همراه مدیریت مؤسسه نرجس با حضور در خانه‌های کوچک پناهگاهی 1 و 2   از کودکان مرزی این مرکز دیدن کردند.

طی نشستی که در پایان این بازدید برگزار شد هدایت بهاءالدینی ضمن خوش‌آمد گویی افزودند، یکی از دغدغه‌های همیشگی نرجس پیشگیری از خطر و حفظ امنیت و آرامش تمامی توان‌خواهان و پرسنل در این مؤسسه می‌باشد که امیدواریم با بهره‌مندی از تخصص و همراهی شما عزیزان گام مؤثری در گسترش کمی و کیفی خدمات و تأمین آرامش توان‌خواهان برداریم. در ادامه مدیر عامل نرجس با بیان اینکه شعبه دوم مؤسسه واقع در شهر صدرا افتتاح گردیده است از رئیس سازمان آتش‌نشانی و هیئت همراه جهت بازدید و بررسی وضعیت امنیتی نرجس2 دعوت به عمل آوردند.

هادی عیدی‌پور با ابراز خرسندی از حضور خود در این مرکز، محیط نگهداری از معلولین را زیبا، بهداشتی و قابل تحسین خواندند و خدمات ارائه شده را بسیار مطلوب دانستند و ضمن تقدیر از رعایت مسائل ایمنی در بخش‌های مختلف، نکاتی را جهت بهبود یادآور شدند. همچنین ایشان برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی به پرسنل نرجس درخصوص نحوه استفاده از خاموش کننده‌‌ها و چگونگی عمل کردن در زمان بحران و اطفاء حریق را در دستور کار همکاران خود قرار دادند.