دیدار دکتر ناصری عضو محترم شورای اسلامی شهر شیراز با کودکان سرای نرجس

به گزارش روابط عمومی مؤسسه‌ی نرجس، روز گذشته دکتر علی ناصری عضو محترم شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در خیریه‌ی مردمی نرجس شیراز، از کودکان معلول و بی‌سرپرست این سرای مردمی عیادت کرد.

دکتر ناصری با حضور در بخش نگهداری، ضمن تقدیم شاخه گل به مددیاران مؤسسه‌ی نرجس از نزدیک با کودکان دیدار کرد. ناصری در بخشی از سخنان خود گفت: اهمیت و جایگاه مؤسسه‌ی نرجس زمانی مشهود می‌شود که افراد بروند و مؤسسه‌های دیگر را ببینند. آن‌‌وقت متوجه خواهند شد که خدمات ارائه‌شده در مؤسسه‌ی نرجس بی‌نظیر است. نرجس از دیرباز به‌عنوان یک برند مطرح در سطح استان شناخته شده و هم‌اکنون می‌توان گفت این مؤسسه در سطح کشور بی‌نظیر است.

هدایت بهاءالدینی مدیرعامل مؤسسه‌ی نرجس، ضمن خیرمقدم به بیان نکاتی درخصوص مشکلات پیش‌ روی این مؤسسه پرداخت و گفت:

‌اکثر افرادی که در این دوره در شوای شهر حضور دارند، افرادی متعهد، ‌کارآمد و دلسوز هستند، اما فرصت خدمت محدود است. کمک‌کردن به این کودکان معلول و بی‌سرپرست باعث جاودانگی و زنده‌ماندن یاد و خاطره‌ی هر مسئولی خواهد بود.

بهاءالدینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کوشیده‌ایم تا مؤسسه‌ی نرجس به‌عنوان یک مرکز آموزشی مطرح ارتباط گسترده با دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سطح استان داشته باشد.

ناصری در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به ظرفیت‌های مؤسسه‌ی نرجس گفت: شخص بنده و مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر شیراز آماده‌ایم تا در زمینه‌های مختلف با این سرای مردمی همکاری داشته باشیم. در هفته‌های آینده با تشکیل کارگروهی متشکل از یاوران شورا و شهردار منطقه، به بررسی مشکلات پیش روی این مؤسسه خواهیم پرداخت.

دیدار دکتر ناصری عضو محترم شورای اسلامی شهر شیراز با کودکان سرای نرجس
دیدار دکتر ناصری عضو محترم شورای اسلامی شهر شیراز با کودکان سرای نرجس