برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار

به گزارش روابط عمومی مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس، هم‌زمان با سالروز ولادت فرخنده‌ی حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراسم تجلیل از کادر نمونه‌ی پرستاری، با حضور مدیرعامل، هیأت‌مدیره و خانواده‌ی کارکنان مؤسسه در سالن اجتماعات مجموعه‌ی وزین رستوران زیتون شیراز برگزار شد.

بهاءالدینی مدیرعامل مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس، طی سخنانی ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از خدمات پرستاران و مددیاران این مجموعه گفت: نگهداری و رسیدگی به یک بیمار کار دشواری است، حال آنکه شما از بیمارانی نگهداری می‌کنید که بعضاً مشکلات جسمی و ذهنی را هم‌زمان دارند و همین موضوع اهمیت، بزرگی و البته دشواری کار شما را نشان می‌دهد. برگزاری این گونه مراسم‌ها تنها بهانه‌ای‌ست برای اینکه قدردان زحمات شما باشیم.

بهاءالدینی ضمن اشاره به ساخت شعبه‌ی دوم مؤسسه‌ی نرجس با نام «کلبه‌ی مهر» از عموم مردم برای مشارکت در ساخت این مجموعه دعوت کرد. ایشان در بخشی از سخنان خود در این باره گفت: با یاری خداوند و همت خیّرین بزرگوار در آینده‌ی نزدیک، پروژه‌ی شماره دو مؤسسه‌ی نرجس به بهره‌برداری خواهد رسید و در آن مکان نیز خدمت‌گزار کودکان معلول و بی‌سرپرست خواهیم بود.

در ادامه‌ی این مراسم، هنرمندان شهر شیراز با اجرای برنامه‌های هنری، موسیقی و تئاتر طنز، لحظات شاد و پرمهری را به وجود آوردند.

نجات‌پور مدیر محترم مجموعه‌ رستوران زیتون که چندین سال است میزبانی پرستاران، مددیاران و خانواده‌های آنان را بر عهده دارد، در حاشیه‌ی برگزاری این مراسم گفت: کارکنان مؤسسه‌ی نرجس که به کودکان معلول و بی‌سرپرست خدمت می‌کنند، انسان‌های ارزشمندی هستند و میزبانی از آن‌ها برای من و مجموعه رستوران زیتون افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم نیز از پرستاران و مددیاران مؤسسه با تقدیم هدایایی تقدیر شد. صرف شام در کنار خانواده و در یک فضای دوستانه به همت خیّر بزرگوار جناب آقای نجات‌پور، حسن ختام مراسم جشن پرستار مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس بود.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار