برگزاری جشن مبعث رسول اکرم (ص)

به گزارش روابط عمومی نرجس، بمناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اعظم گردهمایی اعضای صندوق قرض‌الحسنه مؤسسه خیریه نرجس با حضور مدیر عامل، کارکنان و اعضاء صندوق در شعبه دؤم مؤسسه واقع در شهر صدرا برگزار شد.

طبق سنن هرساله با فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) جشنی به این مناسبت برپا، تا ضمن آگاهی اعضاء از وضعیت و عملکرد صندوق در طی یک سال از برنامه‌ها و رویکرد پیش‌روی صندوق مطلع شوند. ابتدا خانم دارایی مسئول صندوق مؤسسه گزارشی مفصل از عملکرد صندوق در یک سال گذشته ارایه دادند.

هدایت بهاءالدینی مدیرعامل مؤسسه خیریه نرجس ضمن خوش آمدگویی و تبریک بعثت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) به حضار، از نقش و جایگاه ویژه قرض‌الحسنه در احادیث و روایات سخنانی ایراد نمودند. همچنین ایشان از تاریخچه تأسیس صندوق قرض‌الحسنه نرجس که از همان سال‌های ابتدای تأسیس مؤسسه آغاز بکار کرده سخنانی گفتند. در ادامه مدیر عامل محترم بمناسبت گرامیداشت روز مهندس با اهدای لوح از مهندسین حاضر در جشن تقدیر نمودند. در پایان با مراسم قرعه‌کشی که همزمان با برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد، به قید قرعه به تنی چند از اعضاء صندوق جوایزی اهدا شد.