حضور جمعی از همکاران در برنامه تلویزیونی فارسی شو

پیرو هماهنگی های انجام شده توسط نیکوکار گرامی آقای بنیانی ، و مساعدت مدیریت محترم صدا و سیمای مرکز فارس ، بمنظور آشنا نمودن هرچه بیشتر هم استانی های نیک اندیش با اهداف و ماموریت های مؤ سسه خیریه مردمی نرجس شیراز ، جمعی از مسئولین وکارکنان  سرای نرجس در برنامه« فارسی شو» سه شنبه شب ، اول بهمن ماه 98حضور یافتند.

این برنامه که یکی از پر بیننده ترین برنامه های تفریحی ـ فرهنگی صدا و سیمای مرکز فارس بشمار می رود ، دربین استانهای همجوار هم دوستداران  و بینندگان زیادی دارد.

اگرچه فضای کلی برنامه فوق، هر شب سرشار از لحظات ملکوتی و روحانی است ، اما در شب یاد شده ذکر جلوه های انسانی و ایثار گری جمعی افراد عاشق  در خدمت رسانی به محرو مترین  اقشار جامعه یعنی کودکان معلول و بی سرپرست حال وهوای دیگری به برنامه بخشیده بود. پس از مقدمه و معرفی مختصری که مجری برنامه از سرای نرجس نمود ، تنی چند از میهمانان مطالبی در رابطه با نوع وظیفه وکاری که در مرکز بعهده دارند  ارائه کردند.

موضوعی که در گفته های همه آنان مشترک بود ، ارتباط صمیمانه و نزدیک مدیریت مجموعه و کارکنان بود که درنهایت خدمت رسانی هرچه بهتر و مناسب تر به معلولین را سبب شده است.

دربخشی از این برنامه مهندس بهاء الدینی مسئول واحد توسعه وعمران مؤ سسه ضمن تشریح برنامه ها و پروژ ه های در دست اجرا ی خیریه از خیرین ارجمند هم استانی تقاضا نمود مثل همیشه یار و یاور این خیریه در اجرای برنامه های عام المنفعه و انساندوستانه باشند و بویژه در ساخت و تجهیز خانه های کوچ پناهگاهی  سرای نرجس را یاری نمایند.لازم بذکرست نیکوکار ارجمند آقای بنیانی که امر هماهنگی حضور کارکنان سرای نرجس در برنامه ((فارسی شو)) را بعهده داشت ، سالیان متوالی است بهمراه تعدادی از آرایشگران هنرمند و نیک اندیش ماهانه بصورت افتخاری کار آرایش و پیرایش فرزندان نرجس را انجام میدهند.

حضور جمعی از همکاران در برنامه تلویزیونی فارسی شو