برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرعامل مؤسسه‌ی نرجس با مدیر بهزیستی تهران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس، روز گذشته جلسه‌ی هم‌اندیشی مدیرعامل مؤسسه‌ی نرجس با مدیرکل بهزیستی تهران بزرگ برگزار شد.

در این دیدار هدایت بهاءالدینی مدیرعامل سرای نرجس، ضمن معرفی مؤسسه و تشریح عملکرد این خیریه‌ی مردمی گفت: در سال۱۳۷۴ با همت جمعی از خیّران شروع به کار کردیم و بحمدالله با تکیه بر مهربانی پروردگار و محبت مردم نیک‌اندیش، توانسته‌ایم گام‌های مؤثری در جهت ارتقای سطح زندگی معلولین برداریم. مؤسسه‌ی نرجس در حال حاضر بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به جامعه‌ی هدف ارائه می‌دهد و این نتیجه‌ی دلسوزی و فداکاری کارکنان و استفاده از توان علمی کارشناسان در بخش‌های مختلف است.

فاضل‌نژاد، مدیر بهزیستی تهران نیز، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مسئولان مؤسسه‌ی نرجس گفت: بنده سال‌هاست که در سازمان بهزیستی مشغول به خدمت هستم و چندسالی نیز در استان‌های هم‌جوار فارس انجام‌ وظیفه کرده‌ام. از همان سال‌ها و در جلسات مختلف، آوازه‌ی مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس و خدماتی که در این مرکز به معلولین ارائه می‌شود را شنیده‌ام.

مطالبی که شما در این جلسه فرمودید، نشان‌گر نظم سازمانی و کار بنیادی و صحیح این مرکز است که بی‌شک همه‌ی این اتفاقات تنها با یک مدیریت قوی و دلسوز انجام‌شدنی بوده است.

هرچند مسائل مالی و یا حتی خشک‌سالی نکات قابل توجه و مهمی است، اما در حال حاضر بحران کشور ما بحران مالی و یا حتی بحران زیست‌محیطی و آب نیست؛ بلکه آن چیزی که موجب تمام این مشکلات شده، بحران مدیریت است. وجود یک مدیریت قوی، کارآمد و خلاق می‌تواند تمام موانع و مشکلات را برطرف کند.

باعث خوشحالی و شادکامی است که در زمانی که تمام مراکز خصوصی و یا حتی مراکز دولتی بهزیستی از نبود منابع گلایه دارند و به همین دلیل هرروز دامنه‌ی فعالیت خود را کاهش می‌دهند، مؤسسه‌های مردمی که هیچ وابستگی به هیچ ارگانی ندارد، از برنامه‌های بزرگ پیشِ رو صحبت می‌کند و به دنبال این است که فعالیت خود را گسترش دهد.

من به شما و مجموعه‌‌عوامل و همکارانتان درود می‌فرستم و از همین‌جا اعلام می‌کنم، اداره‌ی بهزیستی شهر تهران آماده است تا در زمینه‌های مختلف با مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس شیراز همکاری کند.

فاضل‌نژاد در پایان این دیدار افزود: انشاءالله به‌زودی برای بازدید از مؤسسه‌ی نرجس به شیراز سفر خواهم کرد تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های بی‌نظیر شما باشم.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه‌ی نیک‌اندیشی و همکاری بین مؤسسه‌ی خیریه‌ی نرجس شیراز و اداره‌ی بهزیستی شهر تهران به امضا رسید و طرفین متعهد شدند تا در همه‌ی مسائل، راهگشا و یاور یکدیگر باشند.

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرعامل مؤسسه‌ی نرجس با مدیر بهزیستی تهران
برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرعامل مؤسسه‌ی نرجس با مدیر بهزیستی تهران