بازدید مدیران شرکت صنایع الکترونیک از سرای نرجس

در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز معراج حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر نیکی ها و سرچشمه خیرات به سدره المنتهی، موسسه خیریه مرمی نرجس شیراز میزبان عزیزان نیک اندیش و نیکوکار از شرکت صنایع الکترونیک شیراز«زیر مجموعه وزارت دفاع» بود که ضمن بازدید از واحدها و بخش های مختلف موسسه ،با اهداف انسانی مرکز و همچنین با معضلات و مشکلات موسسه نرجس آشنا شدند.

بهاالدینی ضمن عرض خیرمقدم ، حضور ایشان را توفیقی الهی هم برای این عزیزان و هم برای کارکنان و معلولین مقیم مرکز دانست و پس از آن به بیان مشکلات و معضلات  خانواده های معلولین و نگهداری از معلولین در اجتماع پرداخت و از محرومیت معلولین از بدیهی ترین حق خود سخن گفت.

وی افزود خیریه نرجس هیچ شخصی را در سطح شهر برای جمع آوری کمک ندارد و سیاست موسسه دعوت از افراد جهت بازدید از مجموعه می باشد تا خود فرد تصمیم به کمک کردن بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای یاربیگی ارشد عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع الکترونیک اظهار داشتند توفیق حضور بنده و همکارانم در این ایام عزیز از عنایات خداوند بزرگ است، همچنین خدمت به معلولین نیز نعمتی بزرگ است که خداوند نصیب افراد خاص خود می نماید.وی بیان کرد مجموعه وزارت دفاع و همچنین صاایران برای کمک به معلولین این سرای سازوکاری را حتما فراهم خواهد نمود.

سپس جناب آقای قهرمان ایزدی نماینده وزیر دفاع و مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز ضمن تشکر از میزبانی مدیریت موسسه نرجس اظهار داشتند: بنده بار اول نیست که در موسسه حضور یافته ام، و هر بار با هر سمتی که به بازدید این مجموعه می آیم به خود می بالم و افتخار می کنم که چنین موسسه خیریه ای در شهر و استان من است که به بهترین نحو ممکن از معلولین نگهداری و توان بخشی می کند.

وی همکاری با نرجس را به د.و دسته تقسیم نمود:آنچه در چهارچوب اختیارات سازمان است و آنچه مربوط به شخص خود و همکاران است.

وی در ابتدای سخنان خود همکاری در زمینه ساخت و ساز خانه های کوچک را اعلام داشت و استفاده از مجتمع خدمات رفاهی صاایران را برای افزایش روحیه پرسنل خدمتگزار به معلولین را در اختیار مجموعه گذاشت.

بازدید مدیران شرکت صنایع الکترونیک از سرای نرجس
بازدید مدیران شرکت صنایع الکترونیک از سرای نرجس
بازدید مدیران شرکت صنایع الکترونیک از سرای نرجس
بازدید مدیران شرکت صنایع الکترونیک از سرای نرجس